اداره کل پست استان هرمزگان با انتشار فراخوانی کودکان  و نوجوانان این استان را به شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال 2024  دعوت کرد.
اداره کل پست استان هرمزگان با انتشار فراخوانی کودکان  و نوجوانان این استان را به شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال 2024  دعوت کرد.
کد خبر: ۱۴۴۱۹۹۸

هرمزگان-جام جم انلاین-اداره کل پست استان هرمزگان با انتشار فراخوانی کودکان  و نوجوانان این استان را به شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال 2024  دعوت کرد.

 در این فراخوان امده است، کودکان و نوجوانان عزیز دست به قلم شوید و حتما شانس خود را جهت شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال 2024 امتحان کنید.


از شما می‌خواهیم همین الان دست به قلم  شوید و نامه ای به نسل های آینده درباره دنیایی که امیدوارید آن‌ها به ارث ببرند بنویسید و نامه ها را به روابط عمومی پست استان محل سکونت خود ارسال کنید.


همچنین عزیزان تهرانی میتوانند نامه ها را به صندوق پستی ۸۸۱۱_۱۵۸۷۵ ارسال کنند.


نامه های قشنگ شما را می‌خوانیم و برگزیده این مسابقه نامه اش ترجمه و به مقر اتحادیه جهانی پست در برن سوئیس ارسال میشود تا شانس نویسنده خوشفکر و خلاق کشورمان در بین شرکت کننده های عضو اتحادیه جهانی پست در سرتاسر دنیا سنجیده شود.

همچنین  به 5 نفر از بهترین های این مسابقه جایزه ای به رسم یادبود اهدا می کنیم.


 برای نوشتن نامه از کاغذ یک رو استفاده کنید و سعی کنید نامه‌ها بیشتر از ۸۰۰ کلمه نشود و حتما حتما فایل وورد به ان را هم به همراه مشخصات کامل شامل معرفی خودتان و تلفن همراه و آدرس را به نشانی اعلام شده ارسال کنید.

 

 تا آخر اسفند فرصت دارید تا نوشته های قشنگ خودتون رو برای ما ارسال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها